Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусак, Людмила-
dc.contributor.authorРадзіховська, Лариса-
dc.date.accessioned2022-07-24T13:20:14Z-
dc.date.available2022-07-24T13:20:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГусак, Людмила Застосування систем комп'ютеризованого навчання при викладанні математичних дисциплін у студентів економічних спеціальностей / Людмила Гусак, Лариса Радзіховська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 69–72. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 71 (2 назви).uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42985-
dc.description.abstractАнотація. Однією з новацій, що успішно розвиваються, в організації навчального процесу є дистанційне навчання – якісно новий і прогресивний вид отримання знань студентами за допомогою сучасних інформа- ційних та комунікаційних освітніх технологій на відстані від закладу вищої освіти. Мета нашої статті - виявити зв’язок успішності та якості підготовки майбутнього фахівця в галузі економіки, що навчається дистанційно, яка залежить від ефективної методики навчання та організації цього процесу. Опис засто- сованих методів дослідження. Теоретичні: аналіз педагогічної та спеціальної літератури з метою обґрун- тування необхідності використання новітніх сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в процесі дистанційного навчання; узагальнення результатів вітчизняних та закордонних досліджень із зазначеної проблеми. Емпіричні: педагогічні спостереження, бесіди з викладачами та здобувачами вищої освіти щодо використання комп’ютерних математичних систем: Mathematica, Maple, MatLab, MathCAD під час вивчен- ня математичних дисциплін. Зроблено висновок про те, що вирішення проблеми якісного підвищення рівня математичної та загальної професійної підготовки майбутніх економістів загалом залежить від успішного розвитку та функціонування методичного компонента навчання математичних дисциплін студентів ЗВО. Ключові слова: дистанційне навчання, комп’ютерні математичні системи, інформаційно-комунікацій- ні технології, математична підготовка фахівців, методика навчання.uk
dc.description.abstractAbstract. One of the successfully developing innovations in the educational process is distance learning, that is a qualitatively new and progressive type of students` knowledge acquisition by using modern information and communication educational technologies without been physically present at a school of higher education. The aim of research is to identify the relationship between the success and quality of professional and vocational training of future specialists in Economics within the distance learning, that depends on eff ective teaching methods and organization of this process. Such theoretical research methods as analysis of the literature in Pedagogics and Professional training in Higher Education in order to justify the need of using the latest modern information and communication technologies in the process of distance learning, generalization of the results of national and foreign researches on this issue; and some empirical methods, such as pedagogical observations, conversations with professors and students of higher education on the use of computer mathematical systems: Mathematica, Maple, MatLab, MathCAD in the study of Mathematics courses were applied in the research. We determined that the signifi cant effi ciency of the distance teaching is due to the use of computer mathematical systems that simplify and automate calculations, thus opening up great opportunities for direct economic analysis, solving economic problems, helping to deepen professional knowledge and skills of students of economic specializations. It is concluded that the solution of the problem of qualitative increase of the level of math and professional training of future economists in general depends on the successful development and functioning of the methodological component of teaching Mathematics courses to students of higher education schools. Key words: distance learning, system of computer assisted learning, information and communication technologies, math training, teaching methods.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “Говерла”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectкомп’ютерні математичні системиuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectматематична підготовка фахівцівuk
dc.subjectметодика навчанняuk
dc.titleЗастосування систем комп'ютеризованого навчання при викладанні математичних дисциплін у студентів економічних спеціальностейuk
dc.title.alternativeThe system of computer assisted learning in teaching mathematics courses to Students of economic specializationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАСТОСУВАННЯ СИСТЕМ КОМП’ЮТЕРИЗОВАНОГО.pdf545.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.