Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42993
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗобенько, Наталія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-07-24T14:25:29Z-
dc.date.available2022-07-24T14:25:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗобенько, Наталія Анатоліївна До питання професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти / Наталія Анатоліївна Зобенько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 98–102. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 101–102 (10 назв).uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42993-
dc.description.abstractАнотація. Ефективна та успішна організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти можлива лише за умови спеціальної системної професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів з дітьми з осо- бливими освітніми потребами. Метою статті є обґрунтування та аналіз теоретичних аспектів професій- ної готовності майбутнього вчителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти в рамках закладу вищої освіти. Методи дослідження – аналіз, синтез, узагальнення теоретичних аспектів професійної готовності майбутнього вчителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти в рамках закладу вищої освіти. Онов- лені умови функціонування закладів загальної середньої освіти зумовлюють оновлення системи підготовки педагогічних кадрів, переструктуризації, спеціальної професійної підготовки педагогів у закладах вищої осві- ти. Кінцевим результатом професійної підготовки є формування педагогічної компетентності, що забез- печить готовність і здатність особистості здійснювати інклюзивне навчання молодших школярів в умовах закладу загальної середньої освіти. Ключові слова: професійна підготовка майбутнього учителя початкових класів, професійна компетент- ність педагога, професійна готовність, діти з особливими освітніми потребами.uk
dc.description.abstractAbstract. In modern terms, the inclusion has become a priority in the educational policy of our state. It is noted that eff ective and successful organization of the educational process in the conditions of inclusive education is possible only under the condition of special systematic professional and pedagogical training of future teachers with children with special educational needs. The aim of the article is to substantiate and analyze the theoretical aspects of professional readiness of future primary school teachers in the inclusive education within a higher education institution. Research methods: analysis, synthesis, generalization of theoretical aspects of professional readiness of future primary school teachers in the conditions of inclusive education within the institution of higher education. The updated conditions for the functioning of general secondary education lead to the updating the system of teacher training, the restructuring, the special training of teachers in higher education: changes in content (taking into account changes in society), goals and objectives of professional activities of primary school teachers; the formation of pedagogical competence; training on the principle of integrity, system and integration; taking into account the following components: psychological, methodological, scientifi c-theoretical, special, practical and methodological, as well as the components of professional and personal training of future teachers to work in the inclusive education. The fi nal result of professional training is the formation of pedagogical competence, which will ensure the readiness and ability of the individual to carry out the inclusive education of primary school students in general secondary educational institution. Key words: professional training of future primary school teachers, professional competence of a teacher, professional readiness, children with special educational needs.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “Говерла”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутнього учителя початкових класівuk
dc.subjectпрофесійна компетентність педагогаuk
dc.subjectпрофесійна готовністьuk
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk
dc.titleДо питання професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освітиuk
dc.title.alternativeProfessional readiness of future primary school teachers to the work in The inclusive educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ.pdf563.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.