Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43264
Назва: Теоретико-методичні проблеми врахування та корекції психодинамічних властивостей школярів у процесі їх фізичного виховання
Автори: Бондарчук, Наталія Яківна
Чернов, Віктор Дмитрович
Kalabiska, I.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту
Бібліографічний опис: Бондарчук Н., Чернов В., Kalabiska I. Теоретико-методичні проблеми врахування та корекції психодинамічних властивостей школярів у процесі їх фізичного виховання / Н. Бондарчук, В. Чернов, I. Kalabiska // Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн. – Дніпро : Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту, 2019. № 4. – С. 11-121
Короткий огляд (реферат): Every person is a unique person from birth; this increases the urgency of the problem of respecting the personality of each school pupil, its various manifestations, using differentiated and individual approaches in the process of education. To a large extent, the pupil's personality is manifested in its psychodynamic properties, and first these are temperament properties, on which the speed and intensity of mental processes, the pace and rhythm of activity, its evaluation and self-control depend. The relevance of the account of psychodynamic properties in the physical education of school pupils is connected with the fact that such an account will make it possible to optimize pedagogical work in physical education classes and introduce differentiated and individual approaches into the process of physical education. To date, the effect of the psychodynamic properties of school pupils on the possibilities of their physical development has not been studied, and pedagogical means of correction of the manifestations of these properties in the process of physical education has not been developed.
Кожна людина від народження є унікальною особистістю, яка актуалізує проблему поваги до особистості кожного школяра, її різноманітних проявів, використання у процесі виховання диференційо- ваного та індивідуального підходів. Значною мірою особистість школяра проявляється через її психодина- мічні властивості, і насамперед – властивості темпераменту, від яких залежать швидкість та інтенсивність перебігу психічних процесів, темп і ритм діяльності, її оцінка і самоконтроль. Актуальність урахування психодинамічних властивостей у фізичному вихованні школярів пов'язана з тим, що таке врахування дасть змогу оптимізувати педагогічну роботу на заняттях з фізичної культури, впроваджувати у процес фізичного виховання диференційований та індивідуальний підходи. На сьогодні практично не вивчено вплив психо- динамічних властивостей школярів на можливості їх фізичного розвитку, не розроблено педагогічні засоби корекції проявів цих властивостей у процесі фізичного виховання.
Опис: DOI: 10.32540/2071-1476-2019-4-111
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43264
ISSN: 2071-1476
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теореретико-методичні проблеми.pdf292.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.