Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43264
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБондарчук, Наталія Яківнаuk
dc.contributor.authorЧернов, Віктор Дмитровичuk
dc.contributor.authorKalabiska, I.uk
dc.date.accessioned2022-08-02T10:52:27Z-
dc.date.available2022-08-02T10:52:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондарчук Н., Чернов В., Kalabiska I. Теоретико-методичні проблеми врахування та корекції психодинамічних властивостей школярів у процесі їх фізичного виховання / Н. Бондарчук, В. Чернов, I. Kalabiska // Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн. – Дніпро : Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту, 2019. № 4. – С. 11-121uk
dc.identifier.issn2071-1476-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43264-
dc.descriptionDOI: 10.32540/2071-1476-2019-4-111uk
dc.description.abstractEvery person is a unique person from birth; this increases the urgency of the problem of respecting the personality of each school pupil, its various manifestations, using differentiated and individual approaches in the process of education. To a large extent, the pupil's personality is manifested in its psychodynamic properties, and first these are temperament properties, on which the speed and intensity of mental processes, the pace and rhythm of activity, its evaluation and self-control depend. The relevance of the account of psychodynamic properties in the physical education of school pupils is connected with the fact that such an account will make it possible to optimize pedagogical work in physical education classes and introduce differentiated and individual approaches into the process of physical education. To date, the effect of the psychodynamic properties of school pupils on the possibilities of their physical development has not been studied, and pedagogical means of correction of the manifestations of these properties in the process of physical education has not been developed.uk
dc.description.abstractКожна людина від народження є унікальною особистістю, яка актуалізує проблему поваги до особистості кожного школяра, її різноманітних проявів, використання у процесі виховання диференційо- ваного та індивідуального підходів. Значною мірою особистість школяра проявляється через її психодина- мічні властивості, і насамперед – властивості темпераменту, від яких залежать швидкість та інтенсивність перебігу психічних процесів, темп і ритм діяльності, її оцінка і самоконтроль. Актуальність урахування психодинамічних властивостей у фізичному вихованні школярів пов'язана з тим, що таке врахування дасть змогу оптимізувати педагогічну роботу на заняттях з фізичної культури, впроваджувати у процес фізичного виховання диференційований та індивідуальний підходи. На сьогодні практично не вивчено вплив психо- динамічних властивостей школярів на можливості їх фізичного розвитку, не розроблено педагогічні засоби корекції проявів цих властивостей у процесі фізичного виховання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спортуuk
dc.titleТеоретико-методичні проблеми врахування та корекції психодинамічних властивостей школярів у процесі їх фізичного вихованняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Теореретико-методичні проблеми.pdf292.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.