Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43265
Title: Врахування стану здоров’я та рівня фізичної підготовленості при застосуванні диференційованого підходу на уроках фізичної культури
Authors: Бондарчук, Наталія Яківна
Keywords: differentiation, differentiated approach, health status, physical qualifications, physical culture lesson, schoolchildren
Issue Date: 2016
Publisher: Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту
Citation: Бондарчук Н. Врахування стану здоров’я та рівня фізичної підготовленості при застосуванні диференційованого підходу на уроках фізичної культури / Н. Бондарчук // Спортивний вісник Придніпров'я. – 2016. – № 3. – С. 9-14.
Abstract: The article on the topic “Consideration of health status and the levelof physical qualifications during the using of differentiated approach at lessons of physical culture”showed the nature of differentiated physical education and the modern technology of differentiated approach on physical culture school lessons; characterized health status and the level of physical qualifications as criterions for using a differentiated approach to organization of the process of school physical education; considered some practical issues of the pupils organization and the work of the teacher of physical culture during the using of differentiated approach.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43265
ISSN: 2071-1476
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
svp_2016_3_3.pdf260.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.