Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондарчук, Наталія Яківна-
dc.contributor.authorЧернов, Віктор Дмитрович-
dc.date.accessioned2022-08-02T11:13:22Z-
dc.date.available2022-08-02T11:13:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБондарчук Н. Застосування критерію темпів фізичного розвитку при реалізації диференційованого підходу у процесі фізичного виховання молодших школярів / Н. Бондарчук, В. Чернов // Спортивний вісник Придніпров'я. – Дніпропетровськ, 2016. – № 1. – С. 158-163uk
dc.identifier.issn2071-1476-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43266-
dc.description.abstractThe article on the topic "Using the rates of physical development criterion during implementation of a differentiated approach in the process of younger schoolchildren physical education" characterizes a physical development and its rates as a criterion for using a differentiated approach to organization of the process of physical education in primary school age, defines the nature of schoolwork of physical culture influence on anthropometric, physiological, physical qualities development indicators of the younger schoolchildren, who are differentiated by the rates of physical development.uk
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано фізичний розвиток та його темпи як критерій застосування диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в молодшому шкільному віці, визначено характер впливу шкільних занять з фізичної культури на антропометричні, фізіологічні показники, показники розвитку фізичних якостей школярів початкових класів, диференційованих за критерієм темпів фізичного розвиткуuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спортуuk
dc.subjectdifferentiated approachuk
dc.subjectcriterion of differentiationuk
dc.subjectrates of physical developmentuk
dc.subjectprimary school ageuk
dc.subjectyounger schoolchildrenuk
dc.subjectдиференційований підхідuk
dc.subjectкритерій диференціаціїuk
dc.subjectтемпи фізичного розвиткуuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.titleЗастосування критерію темпів фізичного розвитку при реалізації диференційованого підходу у процесі фізичного виховання молодших школярівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
svp_2016_1_28.pdf258.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.