Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондарчук, Наталія Яківна-
dc.contributor.authorЧернов, Віктор Дмитрович-
dc.date.accessioned2022-08-02T11:18:00Z-
dc.date.available2022-08-02T11:18:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБондарчук Н. Застосування критерію рівня фізичного стану при реалізації диференційованого підходу у процесі фізичного виховання молодших школярів / Н. Бондарчук, В. Чернов // Спортивний вісник Придніпров'я. – 2015. – № 2. – С. 21-26.uk
dc.identifier.issn2071-1476-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43267-
dc.description.abstractThe article on the topic "Using the level of physical conditions criterion during implementation of a differentiated approach in the process of younger schoolchildren physical education" characterizes a level of physical conditions as a criterion for using a differentiated approach to organization of the process of physical education in primary school age, defines the nature of schoolwork of physical culture influence on anthropometric, physiological efficiency, physical development indicators of the younger schoolchildren, who are differentiated by the level of physical conditions criterion.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спортуuk
dc.subjectdifferentiated approachuk
dc.subjectcriterion of differentiationuk
dc.subjectlevel of physical conditionsuk
dc.subjectprimary school ageuk
dc.subjectyounger schoolchildrenuk
dc.titleЗастосування критерію рівня фізичного стану при реалізації диференційованого підходу у процесі фізичного виховання молодших школярівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
svp_2015_2_5.pdf271.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.