Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43269
Title: Застосування психолого-мотиваційного критерію при реалізації диференційованого підходу до фізичного виховання студентів
Authors: Бондарчук, Наталія Яківна
Keywords: differentiate approach, students, students, motivation, motivated factors, motives
Issue Date: 2014
Publisher: Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту
Citation: Бондарчук Н. Застосування психолого-мотиваційного критерію при реалізації диференційованого підходу до фізичного виховання студентів / Н. Бондарчук, В. Чернов // Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн. – Дніпро : Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту. – 2014. – № 1. – С. 17-22
Abstract: Motivated blocks, factors and students’ motives for practicing physical training are determined in the article “The usage of the psychological motivational criteria during the realization of the differentiate approach concerning physical education of students”, measure of its priority and actuality for students is examined as well, recommendations are given concerning the formation on this base students` groups in the frame of differentiate approach realization concerning the physical education in accordance with the psychological motivational criteria, content of the physical training lessons in different groups.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43269
ISSN: 2071-1476
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
svp_2014_1_5.pdf125.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.