Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗадорожна, І.-
dc.date.accessioned2022-08-06T15:45:20Z-
dc.date.available2022-08-06T15:45:20Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЗадорожна, І. Рефлексивний підхід у сучасній мовній освіті / І. Задорожна // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 63–65. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 64–65 (11 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43336-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1KlBgUgFAlinjZgldhfYb6zOMvtYGKiTU/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье проанализирована сущность рефлексивного подхода, определена его роль и возможности в системе профессионального языкового образования; сформулированы рефлексивные умения, необходимые для успешного овладения иностранными языками.uk
dc.description.abstractTe essence of the reflective approach, its role and possibilities in the language teacher education have been analysed; the reflctive skills, necessary for the effective learning foreign languages studying, have been defined in the article.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleРефлексивний підхід у сучасній мовній освітіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.