Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43397
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБергхауер, Олас Эмёвке-
dc.date.accessioned2022-08-09T05:55:56Z-
dc.date.available2022-08-09T05:55:56Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБергхауер-Олас, Эмёвке Особенности отображения детских емоций в игре и в рисунке / Эмёвке Бергхауер-Олас // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 10-12. – Рез. укр., англ. – Библиогр.: с. 12 (12 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43397-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1yvaJ9kfgpU843yIgefAmPLaIzaUghXZE/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractМалюнок - один з можливих засобiв само-еспресiї дитини. Засобами гри можуть виражатися почуття через дiяльнiсть та рольовi iгри, за яких складна передача вербального спiлкування не є необхiдною. Малювання можна вважати за пiдтип гри, яка, на справдi, є процесом внутрiшнього спiлкування дитини з навколишнiм свiтом, а також власною свiдомiстю. Використовуючи цей метод, можна отримати iнформацiю про графiчну передачу емоцiй до тiєї мiри, яка дає можливiсть дитинi усвiдомити та виразити себе вербально через малюнок.uk
dc.description.abstractDrawing is one of the possible means of the child's self-expression. Bу means of games feelings саn bе expressed directly through activities and role-plays where there is no need for complicated transfer of verbal communication. Drawing саn bе considered as а subtype of games, which is in fact the communication of the child's inner process with the outer world as well as with his own conscious. Outlining the idea of the game as а way of cultural expression alongside with the explanation of the meaning of elaborative mechanisms of drawing there arouses the possibility of its embedding into the cultural expression. Thus, applying this method one саn gain information аbоut the graphic transfer of emotions to the extent, which enables the child to realize and express verbally the experience of drawing.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleОсобенности отображения детских емоций в игре и в рисункеuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.