Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43409
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гапак, Оксана Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Тадеєв, П. О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-09T16:41:40Z | - |
dc.date.available | 2022-08-09T16:41:40Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Гапак, О. М. Розвиток шкільної математичної освіти на Волині та Закарпатті в ХІХ столітті: порівняльний аналіз / О. М. Гапак, П. О. Тадеєв // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 23-26. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 25 (7 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43409 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1uaynIKRQjZ9ToecCjdbAPyFlQfURYmIL/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье исследуется система школьного математического образования и его развитие в Волынской и Мукачевской гимназиях в ХХ столетии. Раскрываются основные особенности обучения математики в двух регионах Западной Украины: Волыни и Закарпатье. Авторы выделяют общие черты математического образования в закарпатском и волынском полиэтнических регионах, а также определяют отличия в построении системы обучения математики в Волынской и Мукачевской гимназиях на основе влияния социальных, политических, лингво-этнических факторов. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the system of school mathematic education and its development in gymnasiums of Volyny and Mukatchevo in the 19 th century. The main features of teaching mathematics in two regions of Western Ukraine hsve been charcterised: Volynj and Zakarpattia. The authors describe the common characteristics of mathematic education in two polyethnic regions: Zakarpattia and Volynj; they also determine the differences in the construction of the mathematic education systems in gymnasiums of Volynj and Mukatchevo based on the influence of social, political and linguo-ethnical factors. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Розвиток шкільної математичної освіти на Волині та Закарпатті в ХІХ столітті: порівняльний аналіз | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.