Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуляєва, Т. О.-
dc.contributor.authorШарко, В. Д.-
dc.date.accessioned2022-08-09T17:22:39Z-
dc.date.available2022-08-09T17:22:39Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГуляєва, Т. О. Роль комп'ютерних технологій у процесі формування самоосвітніх умінь у студентів / Т. О. Гуляєва, В. Д. Шарко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 33-35. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 35 (7 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43412-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1UdDc-kW745kLQ8oZ9Ka1AL4exgO9Vgjh/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье рассматривается влияние компьютерных технологий на формирование самообразовательных умений у студентов ВУЗ І-ІІ уровней аккредитации и представлены программно-педагогические средства, ориентированные на организацию самообразовательной деятельности студентов.uk
dc.description.abstractIn the article the influence of computer technologies has been examined on the formation of self-educational abilities of higher educational establishment students of accreditation I-II levels. Programmatic pedagogical means, directed to the organization of self-educations activity of students have been presented.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleРоль комп'ютерних технологій у процесі формування самоосвітніх умінь у студентівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.