Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуренко, О. І.-
dc.date.accessioned2022-08-09T17:31:52Z-
dc.date.available2022-08-09T17:31:52Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГуренко, О. І. Теоретико-методичні засади виховання етнічної толерантності в майбутніх соціальних педагогів / О. І. Гуренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 36-39. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 38–39 (6 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43413-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1q6rq9aNy80R3OT5YEcvbR4mmr5zLcsUV/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье представлен анализ философского, этнопсихологического, педагогического аспектов этнической толерантности; определена ее сущность, структура; представлена модель учебно-воспитательного процесса вуза, направленного на воспитание этнической толерантности студенческой молодежи.uk
dc.description.abstractThe analysis of philosophical, ethnosychological, nedagoegical aspects of ethnical tolerance has been given in the article. It’s essence, structure has been defined. The model of educational process of the higher educational establishment, which is used for upbringing of ethical tolerance of students youth, has been presented.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleТеоретико-методичні засади виховання етнічної толерантності в майбутніх соціальних педагогівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.