Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43419
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заболотний, В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T04:30:44Z | - |
dc.date.available | 2022-08-10T04:30:44Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Заболотний, В. Пропедевтика підготовки формування методичної компетенції майбутніх учителів фізики / В. Заболотний // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 51–54. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 53 (4 назви) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43419 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1MLvezwW34UCn0BRLTh6nw3YYYYgNVgwB/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Автор ведёт полемику по вопросу компетентностной подготовке учителя физики в условиях личностно-ориентированного обучения с использованием средств мультимедиа на примере рассмотрения обобщенных вопросов школьного курса физики. | uk |
dc.description.abstract | The author suggests the discussion concerting the issues connected with the methodological competence of a teacher of physics under the conditions of methodological technologist and persons-orientated education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Пропедевтика підготовки формування методичної компетенції майбутніх учителів фізики | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.