Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43423
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Каплун, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T04:54:00Z | - |
dc.date.available | 2022-08-10T04:54:00Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Каплун, С. В. Підготовка вчителів природничих дисциплін до застосування інноваційних технологій навчання / С. В. Каплун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 62–64. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 63–64 (7 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43423 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1IfTowCM0h8LYAvXGupeKf76F9QipHmfI/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены проблемы применения инновационных технологий обучения в процессе повышения квалификации учителей естественнонаучных дисциплин. Обсуждаются направления усовершенствования организации повышения квалификации учителей на основе учета специфики учебного предмета. | uk |
dc.description.abstract | The interactive studies create opportunities for teachers of science (physics) to participate in the realization of innovate way of teaching, to raise their level of science and methodic knowledge. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Підготовка вчителів природничих дисциплін до застосування інноваційних технологій навчання | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | 2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.