Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43424
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарбованець, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2022-08-10T05:03:17Z-
dc.date.available2022-08-10T05:03:17Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКарбованець, О. І. Методика організації і використання групової форми діяльності в процесі навчання студентів / О. І. Карбованець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 64–68. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 67–68 (11 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43424-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1wzujFJroa3s1Ywn0hkwRgh7uhPg8I0YB/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье изложены особенности организации, планирования, внедрения и использования групповой формы деятельности в процессе обучения студентов, что есть одним из условий их эффективного обучения в высшей школе.uk
dc.description.abstractThe article deals with peculiarities of organization, planning, introducing and use of the group of students’ activities in the process of teaching students, which is one of the conditions of their effective study in the higher school.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleМетодика організації і використання групової форми діяльності в процесі навчання студентівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008
Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.