Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.date.accessioned2022-08-10T05:27:14Z-
dc.date.available2022-08-10T05:27:14Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКіш, Н. В. Модель управління якістю іншомовної підготовки студентів – майбутніх інженерів / Н. В. Кіш // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 78–81. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 80 (9 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43428-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1TA8M6nd9tZZT4x9lhBxeO-NZXGiEaC6H/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье раскрывается сущность управления качеством иноязычной подготовки студентов — будущих инженеров. Обосновывается модель управления учебно-познавательной деятельностью студентов, реализация которой осуществляется при помощи адекватных методов и средств обучения.uk
dc.description.abstractThe author of the article considers the essence of the management of the quality of foreign language training of students – future engineers. The model of management of learning-cognitive activity of students has been grounded. It has been stressed, that this model should be realized with the help of adequate methods and means of teaching.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleМодель управління якістю іншомовної підготовки студентів – майбутніх інженерівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.