Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43430
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальчук, О. С. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T05:36:22Z | - |
dc.date.available | 2022-08-10T05:36:22Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Ковальчук, О. С. Деякі технології вивчення іноземної мови для реалізації ідей полікультурної освіти / О. С. Ковальчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 83–85. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 85 (4 назви) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43430 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1CfKlgQzaOALC_WE5MxEzvd4DTzn018nu/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье рассматривается вопрос сущности поликультурного образования и дается определение принципов и задач поликультурного образования при изучении иностранных языков. Автор знакомит с некоторыми инновационными технологиями изучения иностранных языков в поликультурном обществе. | uk |
dc.description.abstract | The article gives understanding of the multicultural education essence, its principles and aims. The author offers particular innovative method of teaching foreign languages through the prism of realization of multicultural education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Деякі технології вивчення іноземної мови для реалізації ідей полікультурної освіти | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.