Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43443
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Опачко, Магдалина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T07:32:45Z | - |
dc.date.available | 2022-08-10T07:32:45Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Опачко, М. В. Дидактичний менеджмент у методичній підготовці вчителя фізики: роль і місце / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 117-120. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 120 (5 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43443 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1e9JC12wjG4iaBjm5DY01BgShphNoSDoH/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье определены задачи методической подготовки учителя физики. Расскрывается сущность дидактического менеджмента. Определяется его роль и место в системе методической подготовки учителя физики. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has defined the tasks of methodic training of a teacher of Physics in the article. The essence of the didactic management has been disclosed. Its role and place in the system of methodic training oa teacher of Physics has been defined. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Дидактичний менеджмент у методичній підготовці вчителя фізики: роль і місце | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.