Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43457
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Славінська, Т. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T11:17:15Z | - |
dc.date.available | 2022-08-10T11:17:15Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Славінська, Т. Б. Особливості організації практики студентів психологічних факультетів / Т. Б. Славінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 146–148. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 148 (5 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43457 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1n8Gz1B7TrkuSAdrVqG75kH7S2fUatwPs/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Статья посвящена проблемам организации психологической практики студентов психологических факультетов. Раскрываются основные функции и факторы повышения эффективности практики в системе профессиональной подготовки будущих психологов. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the organization problems of psychological practice of students studying at psychological departments. It highlights the main functions and factors, which influence the increase of practice efficiency in the system of professional training of future psychologists. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Особливості організації практики студентів психологічних факультетів | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.