Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоданич, Л.-
dc.date.accessioned2022-08-16T08:46:00Z-
dc.date.available2022-08-16T08:46:00Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationХоданич, Л. Модель буття в німецькому дитячому фольклорі як засіб соціалізації особистості / Л. Ходанич // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 12–13. – С. 69–71. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 71 (5 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43531-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1GUWjMARUcrYujRHxSWbatbEJa6Hq7rwQ/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractThe article considers the German child's folklore from the point of view of ethnic model of existence іn it, as а means of person's socialization. The author compares and gives а comparative characteristics of peculiar psycho–active and psycho–behavioral stereotypes of the German, Ukrainian, Slovak mentalities taking into account the usage of child's folklore as а means of upbringing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleМодель буття в німецькому дитячому фольклорі як засіб соціалізації особистостіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 12-13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 12-13 (2008).pdf1.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.