Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43567
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пєрвушина, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-17T11:48:02Z | - |
dc.date.available | 2022-08-17T11:48:02Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Пєрвушина, А. В. Активізація навчання майбутніх соціальних педагогів як необхідна умова формування риторичних умінь / А. В. Пєрвушина // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 12–13. – С. 130–133. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 132–133 (12 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43567 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1xKMyClfqOp7YytNG7ItNqGBh53eddpcX/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | The author of the article considers the issues of didactic foundations of effective formation of rhetoric abilities of future social pedagogues. Different theoretic approaches to the рrоblеm issue have been considered. Rhetoric abllities have been grounded as an integral quality of a personality, based on the previously possessed knowledge and gained skills they allow to perform successfully the rhetoric activity. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Активізація навчання майбутніх соціальних педагогів як необхідна умова формування риторичних умінь | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 12-13 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 12-13 (2008).pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.