Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43567
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПєрвушина, А. В.-
dc.date.accessioned2022-08-17T11:48:02Z-
dc.date.available2022-08-17T11:48:02Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПєрвушина, А. В. Активізація навчання майбутніх соціальних педагогів як необхідна умова формування риторичних умінь / А. В. Пєрвушина // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 12–13. – С. 130–133. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 132–133 (12 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43567-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1xKMyClfqOp7YytNG7ItNqGBh53eddpcX/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractThe author of the article considers the issues of didactic foundations of effective formation of rhetoric abilities of future social pedagogues. Different theoretic approaches to the рrоblеm issue have been considered. Rhetoric abllities have been grounded as an integral quality of a personality, based on the previously possessed knowledge and gained skills they allow to perform successfully the rhetoric activity.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleАктивізація навчання майбутніх соціальних педагогів як необхідна умова формування риторичних уміньuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 12-13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 12-13 (2008).pdf1.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.