Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43603
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шип, О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-18T11:13:09Z | - |
dc.date.available | 2022-08-18T11:13:09Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Шип, О. Теоретично-методологічні та прикладні аспекти викладання сценічного мовлення у змісті професійної підготовки студентів коледжу культури / О. Шип // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 12–13. – С. 189–191. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 113 (8 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43603 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1b9Ne1l9J3ER8DFCgizcDznhJyOtwWmdI/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Theoretic-methodololical and other approaches to the teaching of "Scenic language" course in the culture college оn the basis of author's оwn pedagogical expiriense have been considered in the article. ln particular pedagogical conditions of students' scenic language development, specific teaching technologies, forms of lessons provision, their specif character have been observed. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Теоретично-методологічні та прикладні аспекти викладання сценічного мовлення у змісті професійної підготовки студентів коледжу культури | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 12-13 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 12-13 (2008).pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.