Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43748
Назва: Дослідницькі уміння як складова фахової майстерності вчителя
Автори: Прокопів, Л. М.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Прокопів, Л. М. Дослідницькі уміння як складова фахової майстерності вчителя / Л. М. Прокопів // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 118–119. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 119 (8 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): The author of the article considers the possibilities of making use of research skills of future pedagogue. These skills are acquired during the process of training of future pedagogues. The main constituents of readiness for the research work, in particular psychological, theoretic-pedagogical and practical readiness of a student are analysed.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1Za9tc8tkzHCPKTWPoTOkeFPNR55Dh2ye/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43748
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf991.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.