Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТеличко, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-08-28T12:02:59Z-
dc.date.available2022-08-28T12:02:59Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationТеличко, Н. В. Реформування початкової школи США ІІ половини ХХ століття / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 143–145. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 145 (4 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43760-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1v7hts2DAOPjM-ISWFaijTnkC6eLgvWR5/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractThe given article considers the social and cultural preconditions of the reformation of the USA elementary school of the second half of XX century. The main attention is paid to the elucidation of the state of investigation of the problem.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleРеформування початкової школи США ІІ половини ХХ століттяuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf991.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.