Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрків, Я. І.-
dc.date.accessioned2022-08-28T17:06:40Z-
dc.date.available2022-08-28T17:06:40Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЮрків, Я. І. Соціальні й психолого-педагогічні особливості сімейного виховання розумово відсталої дитини / Я. І. Юрків // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 167–169. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 169 (10 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43772-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1BM9iClHc5mxCLzQNfkzxhHIhHgjmnIFQ/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractThe author of the article considers the issues of social, psychological and pedagogical peculiarities of family up–bringing of mentally handicapped children. She states, that up–bringing of mentally handicapped children requires much patience, persistence, understanding and certain resourcefulness. Correct approach, everyday involvement of a child into the task solving with time gives its positive results: child, from the being who requires care, becomes a person, who cares for him/ herself, and sometimes can help even parents.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleСоціальні й психолого-педагогічні особливості сімейного виховання розумово відсталої дитиниuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 11 - 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf991.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.