Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43777
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Афанасьєв, Дмитро Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-29T06:32:39Z | - |
dc.date.available | 2022-08-29T06:32:39Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Афанасьєв, Д. М. Оцінка заходів щодо покращення демографічної ситуації в Україні (на прикладі контент-аналізу концепції демографічного розвитку України на 2005-2015 роки) / Д. М. Афанасьєв // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ, 2006. – Вип. 10. – С. 7–10.– Рез. англ. – Бібліогр.: с. 10 (7 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43777 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1wp02t4U4ZTgkDralrjRHIBr37CiydRIB/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | The given article considers issues of analysis and assessment of governmental programmes in the field of demographic processes regulation. The article contains results of sociological research (content-analysis'smethod) on the study of main statements of the Conception of Demographic Development ofUkraine for 2005-2015. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Оцінка заходів щодо покращення демографічної ситуації в Україні (на прикладі контент-аналізу концепції демографічного розвитку України на 2005-2015 роки) | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | 2006 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 10 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 10 (2006).pdf | 1.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.