Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43849
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеган, Вікторія Петрівна-
dc.contributor.authorГодованець, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-09-01T16:49:17Z-
dc.date.available2022-09-01T16:49:17Z-
dc.date.issued2020-08-05-
dc.identifier.citationПОЯСНЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В Леган, Н Годованець - Сучасні дослідження з іноземної філології, 2020.330-338с.uk
dc.identifier.issn2617 - 3921-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43849-
dc.descriptionСтаття присвячена висвітленню та аналізу поглядів зарубіжних та вітчизняних учених та основні положення компетентності як структурного компонента іншомовної комунікативної компетентності. Розкривається сутність комунікативних понять у контексті оволодіння іноземними мовами. Здійснюється аналіз та порівняння структури та визначення комунікативної компетентності з-поміж досліджень. У статті описано поняття «комунікативна компетентність», а також її структура.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню та аналізу поглядів зарубіжних та вітчизняних учених та основні положення компетентності як структурного компонента іншомовної комунікативної компетентності. Розкривається сутність комунікативних понять у контексті оволодіння іноземними мовами. Висвітлено види які були запропоновані як зарубіжними, так і вітчизняними дослідниками. Здійснюється аналіз поняття «комунікативна стратегія». Проаналізовано структуру та поняття іншомовної комунікативної компетентності як комплексу знань, умінь та навичок, які використовуються впродовж професійної діяльності. Також враховано даних аспект для самоосвіти та розвитку в цьому випадку майбутніх професіоналів. Основна мета вивчення іноземних мов - оволодіння іноземною мовленнєвою діяльністю. У процесі вивчення іноземних мов важливо усвідомлювати різницю між такими поняттями, як мова (знакова система), мовлення (процес спілкування через мову) та мовленнєва діяльність (єдність мови та мовлення). До складових комунікативної компетентності належать і вміння усвідомлювати та долати комунікативні бар'єри. Саме ці бар'єри можуть виникати, наприклад, при відсутності розуміння ситуації спілкування внаслідок різних поглядів, бачень (соціальних, політичних, релігійних, фахових). Окрім того надалі існує неабияка потреба у дослідженні професійно-орієнтованого іншомовного спілкування, адже воно виступає основою в процесі взаємодії з майбутніми фахівцями. Актуальність досліджуваної теми визначається тим, що розвиток сучасного суспільства , встановлення взаємозв’язків та транскордонного співробітництва дедалі більше залежить від знання іноземних мов. Як наслідок іншомовне спілкування та співпраці між різними країнами світу, вимагає оновлення та суттєвих змін у методах та підходах до вивчення іноземних мов.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherСучасні дослідження з іноземної філологіїuk
dc.subjectкомунікативна компетентність, складові, структура, функції, стратегії, іншомовне спілкування.uk
dc.titleПОЯСНЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
213966-482580-1-SM.pdfстаття339.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.