Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43924
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКримчак, Л. Ю.-
dc.date.accessioned2022-09-06T14:59:11Z-
dc.date.available2022-09-06T14:59:11Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКримчак, Л. Ю. До питання про труднощі адаптаційного процесу учнів-сиріт професійно-технічних навчальних закладів / Л. Ю. Кримчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 50–52. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 52 (8 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43924-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/182EkCuhbUFlWT5Ewnbz-v8b4uM_5qXGu/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті розглянуто труднощі адаптаційного процесу, які відчувають учні-сироти з перших кроків свого навчання у профтехучилищах. Зміст статті надасть можливість викладачам та майстрам враховувати ці труднощі під час планування та організації навчально-виховної роботи з цією молоддю.uk
dc.description.abstractDifficulties of the process of adaptation, which are faced by orphans, in technical schools are described in this article. It will allow teachers and masters to take into account these difficulties while planning and organizing their work with the youth.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleДо питання про труднощі адаптаційного процесу учнів-сиріт професійно-технічних навчальних закладівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2005 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 9

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf1.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.