Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/439
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Поплавська, Олена Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-24T12:52:14Z | - |
dc.date.available | 2014-12-24T12:52:14Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Поплавська, О. А. Особливості математичної підготовки економістів [Текст] / О. А. Поплавська. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 138–141. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 140–141 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/439 | - |
dc.description | The importance of Mathematics and its infl uence on the development of personality are sho wn in thisarticle. It has been determined that the purpose of conducting mathematical subjects to future economists lies in getting acquainted with a typical base of mathematical knowledge and mathematical instruments, and in preparing (familiarizing with) experts to new forms of activity. Such features of mathematical training in higher education economics have been found: fundamental character of mathematical disciplines, the need forpropaedeutic training on the material of the seniour school mathematics, teaching large amount of material, a large number of tasks, the use of new information technologies. Key words: mathematical education, the goal of learning mathematics, features (peculiarities of) mathematical training. | uk |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано значущість математичної під-готовки та її вплив на розвиток особистості. Визначено, що мета навчання математичним дисциплінам майбутніх еконо-містів полягає в озброєнні типовою базою математичних знань і математичного інструментарію, та у підготовці фахівців до нових форм діяльності. З'ясовано особливості математичної підготовки у вищих навчальних закладах економічного про-філю: фундаментальний характер математичних дисциплін; вивчення математики на перших курсах навчання; потреба у пропедевтичній підготовці за шкільний курс математики; ви-кладання великого обсягу матеріалу; наявність великої кількості задач; використання нових інформаційних технологій. Ключові слова: математична освіта, мета навчання математики, особливості математичної підготовки. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | математична освіта | uk |
dc.subject | мета навчання математики | uk |
dc.subject | особливості математичної підготовки | uk |
dc.title | Особливості математичної підготовки економістів | uk |
dc.title.alternative | The specificity of mathematical training of economists | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЕКОНОМІСТІВ.pdf | 205.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.