Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлавік, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorФекета, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2022-09-09T11:18:29Z-
dc.date.available2022-09-09T11:18:29Z-
dc.date.issued2022-07-
dc.identifier.issn2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44001-
dc.descriptionDOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2022/48.2.35uk
dc.description.abstractСтаття присвячена одній із актуальних проблем сьогодення формування екологічної свідомості, підвищення ефективності формальної екологічної освіти у вищих навчальних закладах, що обумовлена потребою суспільства. Зокрема у статті проаналізовано роль екологічної свідомості, яка формується під час опанування дисциплін екологічного спрямування для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) спеціальностей: 014 «Середня освіта (Географія)» та 106 «Географія» географічного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Дано аналіз дисциплін екологічного спрямування та їх включення у цикли загальної та професійної підготовки, як обов’язкових, так і вибіркових компонентів освітніх програм. Описано теоретично-методологічні напрямки досліджень знань цих дисциплін, та здійснена порівняльна характеристика освітніх програм: 014 «Середня освіта (Географія)» та 106 «Географія», щодо наявності та повноти наповнюваності (у кредитах) дисциплін екологічного спрямування. Проаналізовано у статті значення навчальних та виробничих практик у формуванні екологічної свідомості студентів у практичному досвіді вивчення екології та формуванні екологічного мислення студента у підсумковому етапі знань безперервної екологічної освіти у вищому навчальному закладі. Розглянуто у статті проблеми та перспективи компетентнісного підходу в сучасній педагогіці викладання екології, зокрема для набуття практичних умінь та навичок у майбутній професійній діяльності вчителями на уроках географії та природничих дисциплін. Розглянуто можливість використання набутих умінь і навичок студентів – географів, у межах практичної діяльності співробітниками в галузі географії у проектно-пошукових та виробничих установ, земельних відділах та управліннях територіями, природоохоронних організаціях, органів державного управління та місцевого самоврядування, громадських організаціях, де у майбутньому будуть працювати. Ключові слова: екологічна свідомість, формальна екологічна освіта, вища школа, географія, освітня програма, дисципліна екологічного спрямуваннuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнноваційна педагогіка.uk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 48. Т. 2.;DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2022/48.2.35-
dc.subjectКлючові слова: екологічна свідомість, формальна екологічна освіта, вища школа, географія, освітня програма, дисципліна екологічного спрямуванняuk
dc.titleФормування екологічної свідомості у студентів географічних спеціальностей: виклики та перспективиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Навчально - методичні видання кафедри фізичної географії та раціонального природокористування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Формування куологічної свідомості.pdf186.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.