Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44001
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Славік, Роман Володимирович | - |
dc.contributor.author | Фекета, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T11:18:29Z | - |
dc.date.available | 2022-09-09T11:18:29Z | - |
dc.date.issued | 2022-07 | - |
dc.identifier.issn | 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44001 | - |
dc.description | DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2022/48.2.35 | uk |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній із актуальних проблем сьогодення формування екологічної свідомості, підвищення ефективності формальної екологічної освіти у вищих навчальних закладах, що обумовлена потребою суспільства. Зокрема у статті проаналізовано роль екологічної свідомості, яка формується під час опанування дисциплін екологічного спрямування для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) спеціальностей: 014 «Середня освіта (Географія)» та 106 «Географія» географічного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Дано аналіз дисциплін екологічного спрямування та їх включення у цикли загальної та професійної підготовки, як обов’язкових, так і вибіркових компонентів освітніх програм. Описано теоретично-методологічні напрямки досліджень знань цих дисциплін, та здійснена порівняльна характеристика освітніх програм: 014 «Середня освіта (Географія)» та 106 «Географія», щодо наявності та повноти наповнюваності (у кредитах) дисциплін екологічного спрямування. Проаналізовано у статті значення навчальних та виробничих практик у формуванні екологічної свідомості студентів у практичному досвіді вивчення екології та формуванні екологічного мислення студента у підсумковому етапі знань безперервної екологічної освіти у вищому навчальному закладі. Розглянуто у статті проблеми та перспективи компетентнісного підходу в сучасній педагогіці викладання екології, зокрема для набуття практичних умінь та навичок у майбутній професійній діяльності вчителями на уроках географії та природничих дисциплін. Розглянуто можливість використання набутих умінь і навичок студентів – географів, у межах практичної діяльності співробітниками в галузі географії у проектно-пошукових та виробничих установ, земельних відділах та управліннях територіями, природоохоронних організаціях, органів державного управління та місцевого самоврядування, громадських організаціях, де у майбутньому будуть працювати. Ключові слова: екологічна свідомість, формальна екологічна освіта, вища школа, географія, освітня програма, дисципліна екологічного спрямуванн | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 48. Т. 2.;DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2022/48.2.35 | - |
dc.subject | Ключові слова: екологічна свідомість, формальна екологічна освіта, вища школа, географія, освітня програма, дисципліна екологічного спрямування | uk |
dc.title | Формування екологічної свідомості у студентів географічних спеціальностей: виклики та перспективи | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Навчально - методичні видання кафедри фізичної географії та раціонального природокористування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Формування куологічної свідомості.pdf | 186.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.