Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрків, Ярослава Юріївна-
dc.date.accessioned2022-09-10T16:58:03Z-
dc.date.available2022-09-10T16:58:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЮрків, Ярослава Юріївна Ціле-результативний компонент системи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливим и категоріями населення / Ярослава Юріївна Юрків // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 328–332. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 331 (6 назв).uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44021-
dc.description.abstractАнотація. У статті на підставі системного підходу розкрито один із компонентів системи профе- сійної підготовки соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразлиивими категоріями на- селення. До складників цієї системи також належать ціле-результативний, теоретико-методологічний, суб’єкт-суб’єктний, середовищний, змістовий, технологічний компоненти. Мета статті – надати змістов- ну характеристику ціле-результативному компоненту системи професійної підготовки майбутніх соціаль- них педагогів та соціальних прац івників до роботи із вразливими категоріями населення. Методи досліджен- ня: аналіз і синтез наукової літератури, узагальнення, класифікація (для з’ясування ключових понять дослі- дження), систематизація, групування (для концептуалізації основних положень дослідження), теоретичне узагальнення (для формулювання підсумкових положень та висновків). Результати дослідження полягали у тому, що ціле-результативний компонент визначає мету – формування професійної готовності майбут- ніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення, яка є системоутворювальним чинником, реалізується на трьох рівнях (мега-, макро-, мікро-) та знаходить своє втілення в конкретному результаті ‒ професійна готовність майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення. Ключові слова: ціле-результативний компонент, система, професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник, вразливі категорії населення.uk
dc.description.abstractTHE GOAL-RESULT COMPONENT OF PROFESSIONAL TRAINING SYSTEM FOR FUTURE SOCIAL PEDAGOGUES AND SOCIAL WORKERS TO WORK WITH VULNERABLE CATEGORIES OF POPULATION Abstract. Based on a systematic approach, the article reveals one of the components of the system of professional training of social educators and social workers to work with vulnerable groups. The components of this system also include whole-eff ective, theoretical-methodological, subject-subject, environmental, content, technological components. The purpose of the article is to provide a meaningful description of the purposeful component of the system of professional training of future social educators and social workers to work with vulnerable groups. Research methods: analysis and synthesis of scientifi c literature, generalization, classifi cation (to clarify key research concepts), systematization, grouping (to conceptualize the main provisions of the study), theoretical generalization (to formulate the fi nal provisions and conclusions). The results of the study were that the goal-eff ective component determines the goal − the formation of professional readiness of future social educators and social workers to work with vulnerable groups, which is a system-forming factor, implemented at three levels (mega-, macro-, micro-) and fi nds its embodiment in a concrete result − the professional readiness of future social educators and social workers to work with vulnerable groups. The development and characterization of the goal-eff ective component of the system of professional training of social pedagogues and social workers to work with vulnerable groups, to which we refer the goal, objectives, results, will be the basis and benchmark for characterizing other components of the system. We see prospects for further research in the disclosure of the content of all components of the system of professional training of future social pedagogues and social workers to work with vulnerable groups. Key words: whole-eff ective component, system, professional training, social pedagogue, social worker, vulnerable categories of population.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “Говерла”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectціле-результативний компонентuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectсоціальний педагогuk
dc.subjectсоціальний працівникuk
dc.subjectвразливі категорії населенняuk
dc.titleЦіле-результативний компонент системи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливим и категоріями населенняuk
dc.title.alternativeThe goal-result component of professional training system for future social Pedagogues and social workers to work with vulnerable categories of Populationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЦІЛЕ-РЕЗУЛЬТАТИВНИЙ КОМПОНЕНТ.pdf562.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.