Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБендерець, Н.-
dc.date.accessioned2022-09-14T08:03:51Z-
dc.date.available2022-09-14T08:03:51Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationБендерець, Н. Вплив особистості вчителя на формування оцінки знань і вмінь учнів / Н. Бендерець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 18–20. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 20 (6 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44094-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1twpez_-6CeROl752w9nPHISOhI7uBjRO/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractСтатья посвящена влиянию личности учителя на формирование критериев оценивания знаний и умений учеников. В статье рассматриваются личностные характеристики педагога, индивидуальные особенности учеников, а также их воздействия на оценочную деятельность учителя.uk
dc.description.abstractThe article considers the problem of influence of teacher's personality on the criteria of assessment of knowledge and abilities of pupils.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleВплив особистості вчителя на формування оцінки знань і вмінь учнівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.