Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44099
Назва: Роль методу релятивної сольмізації у практиці вокально-хорового навчання
Автори: Гаснюк, В.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Гаснюк, В. Роль методу релятивної сольмізації у практиці вокально-хорового навчання / В. Гаснюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 29–31. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 31 (3 назви)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются вопросы регулятивной сольмизации как важного фактору в практике вокально-хорового обучения учителя начальной школы.
The article considers the issues of regulative solmisation as an important factor of practice of vocal-choir teacher training of a primary school.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1ilD-ls8ZJ7ZxX1jxONG4V0sZYGv187_M/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44099
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.