Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44189
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Платаш, Л. | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-16T09:47:27Z | - |
dc.date.available | 2022-09-16T09:47:27Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Платаш, Л. Історико-педагогічний аналіз підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на Буковині (ІІ пол. ХVІІІ - поч. ХІХ ст.) / Л. Платаш // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 134–137. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 137 (11 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44189 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1HTiWKmIY6KypY2fN2pXxIa3PwSAaufAt/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Рассматриваются вопросы подготовки и повышения квалификации педагогических кадров на Буковине конца ХVІІІ - начала XIX cт. | uk |
dc.description.abstract | The author considers the issues of training and raising of pedagogic personnel qualification in Bukovyna at the end of 18–beginning of 19 centuries. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Історико-педагогічний аналіз підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на Буковині (ІІ пол. ХVІІІ - поч. ХІХ ст.) | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.