Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТуряниця, Василь Васильович-
dc.contributor.authorШанта, Іван Федорович-
dc.date.accessioned2022-09-17T13:54:34Z-
dc.date.available2022-09-17T13:54:34Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationТуряниця, В. Олександр Духнович про фізичне виховання і спорт як невід'ємні складові напрями в системі гармонійного розвитку особистості та їх проекція на сучасність / В. Туряниця, І. Шанта // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С.195–198. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 198 (8 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44219-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1QNntmaBKcjTtH7IHxg-6o8y-L_dIUcVZ/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractРаскрыты вопросы о роли физического воспитания и сорта в системе воспитания. Проанализированы концептуальные положения А.Духновича по этому вопросу.uk
dc.description.abstractAuthors consider the concept principles of home pedagogue-novator, scientist of the European level – Oleksandr Duhnovych – about the role of physical education and sport as components of branches in the system of education of harmonious personality.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleОлександр Духнович про фізичне виховання і спорт як невід'ємні складові напрями в системі гармонійного розвитку особистості та їх проекція на сучасністьuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.