Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44283
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ходанич, Петро | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-20T10:14:35Z | - |
dc.date.available | 2022-09-20T10:14:35Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Ходанич, П. Виховний потенціал у творчості Федора Манайла: філософія буття / П. Ходанич // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 206–208. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 208 (8 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44283 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1HxWvmUGrHZbiUAX-TeOunLFXJyOCZ_lt/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье исследуется вопрос философии бытия закарпатцев в творчестве народного художника Украины Ф.Манайла. Автор рассматривает наследие живописца в качестве предмета культурной педагогики, сосредотачивает внимание на воспитательном потенциале творчества мастера. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the issues of philosophy of being of Transcarpathian реорІе in the creative activity of F.Manajlo - famous Transcarpathian artist. The author considers works of the artist as the object of culture pedagogics, pays attention to the educational potential of the creative activity of the artist. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Виховний потенціал у творчості Федора Манайла: філософія буття | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.