Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44341
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яцина, Олена Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-21T10:36:14Z | - |
dc.date.available | 2022-09-21T10:36:14Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Яцина, О. Розвиток педагогічної думки на Закарпатті кінця ХІХ – початку ХХ ст. / О. Яцина // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 236–239. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 239 (14 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44341 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1NCmR13lpMWADxspgmzYnZ0typBRkqkjG/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье отображены некоторые аспекты исследования вклада педагогов и культурно-общественных деятелей Закарпатья в разработку основ национального воспитания молодежи в конце XIX -начале ХХ века. | uk |
dc.description.abstract | Some aspects of research of pedagogues and cultural-community outstanding people of Transcarpattia investement into the development of foundations of national education of the youth at the end of XIX and the beginning of the ХХ century аrе considered in the article. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Розвиток педагогічної думки на Закарпатті кінця ХІХ – початку ХХ ст. | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | 2005 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 8 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.