Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлик, О.-
dc.date.accessioned2022-09-24T17:22:36Z-
dc.date.available2022-09-24T17:22:36Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationПавлик, О. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх перекладачів у вищих навчальних закладах / О. Павлик // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 146–148. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 148 (14 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44427-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1IFDl4o3RZ8-EyDzYAcUdKX-wE_ozD_zW/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются вопросы профессионально-педагогической подготовки будущих пе­реводчиков-референтов на основе формирования структурно-композиционных навычек.uk
dc.description.abstractThe article deals with the issue of professional and pedagogical training of future interpreters-reviewers on the ground of the formation of structural and compositional skills.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectфакторыuk
dc.subjectпринципыuk
dc.subjectпрофессионализмuk
dc.subjectиндивидуальностьuk
dc.subjectдифференциацияuk
dc.subjectпедагогические уменияuk
dc.subjectпрофессиональные уменияuk
dc.subjectfactorsuk
dc.subjectprinciplesuk
dc.subjectindividualuk
dc.subjectpedagogic skilluk
dc.subjectprofessional skillsuk
dc.titleПрофесійно-педагогічна підготовка майбутніх перекладачів у вищих навчальних закладахuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.