Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСинишина, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-09-27T10:23:48Z-
dc.date.available2022-09-27T10:23:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСинишина В. М. Організація експериментального дослідження та аналіз результатів функціонування системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти / В. М. Синишина // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Випуск 74. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 137-140uk
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44499-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу перебігу та результатам експериментального дослідження ефективності педагогічної системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти. Досягнення мети передбачало використання теоретичних (контент-аналіз, систематизація, конкретизація та синтез), емпіричних і статистичних методів для презентації кількісного та якісного аналізу емпіричних даних результатів педагогічного експерименту. Згідно з поставленими цілями, логіка проведення дослідно-експериментальної роботи уможливила обґрунтування її етапів, які характеризувалися певними завданнями, відповідними формами й методами організації (організаційно-прогностичний, змістово-процесуальний (який охоплював дві частини: констатувальний і формувальний), аналітико-корекційний). Рівень сформованості професійної компетентності майбутніх практичних психологів визначався за мотиваційно-аксіологічним, когнітивно-методологічним, організаційно-поведінковим, особистісно-рефлексивним критеріями. Представлено результати сформованості професійної компетентності майбутніх практичних психологів на рівнях сформованості кожного з її компонентів. Педагогічний моніторинг результатів фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти здійснено з використанням комплексу діагностичних методик, які дали змогу вивчити хід і результати поетапного розвитку всіх компонентів професійної компетентності та спостерігати динаміку її формування у студентів. Результати, отримані на кожному етапі формувального етапу експериментального дослідження, засвідчили ефективність упровадження розробленої системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти. Достовірність результатів експериментального дослідження доведено шляхом аналізу та використання методів математичної статистики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГельветикаuk
dc.subjectекспериментальне дослідженняuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectмайбутні практичні психологиuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectкомпонентиuk
dc.subjectрівні сформованості професійної компетентностіuk
dc.titleОрганізація експериментального дослідження та аналіз результатів функціонування системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освітиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.pdf322.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.