Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44499
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Синишина, Вікторія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-27T10:23:48Z | - |
dc.date.available | 2022-09-27T10:23:48Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Синишина В. М. Організація експериментального дослідження та аналіз результатів функціонування системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти / В. М. Синишина // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Випуск 74. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 137-140 | uk |
dc.identifier.issn | 2311-5491 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44499 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу перебігу та результатам експериментального дослідження ефективності педагогічної системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти. Досягнення мети передбачало використання теоретичних (контент-аналіз, систематизація, конкретизація та синтез), емпіричних і статистичних методів для презентації кількісного та якісного аналізу емпіричних даних результатів педагогічного експерименту. Згідно з поставленими цілями, логіка проведення дослідно-експериментальної роботи уможливила обґрунтування її етапів, які характеризувалися певними завданнями, відповідними формами й методами організації (організаційно-прогностичний, змістово-процесуальний (який охоплював дві частини: констатувальний і формувальний), аналітико-корекційний). Рівень сформованості професійної компетентності майбутніх практичних психологів визначався за мотиваційно-аксіологічним, когнітивно-методологічним, організаційно-поведінковим, особистісно-рефлексивним критеріями. Представлено результати сформованості професійної компетентності майбутніх практичних психологів на рівнях сформованості кожного з її компонентів. Педагогічний моніторинг результатів фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти здійснено з використанням комплексу діагностичних методик, які дали змогу вивчити хід і результати поетапного розвитку всіх компонентів професійної компетентності та спостерігати динаміку її формування у студентів. Результати, отримані на кожному етапі формувального етапу експериментального дослідження, засвідчили ефективність упровадження розробленої системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти. Достовірність результатів експериментального дослідження доведено шляхом аналізу та використання методів математичної статистики. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Гельветика | uk |
dc.subject | експериментальне дослідження | uk |
dc.subject | фахова підготовка | uk |
dc.subject | майбутні практичні психологи | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | компоненти | uk |
dc.subject | рівні сформованості професійної компетентності | uk |
dc.title | Організація експериментального дослідження та аналіз результатів функціонування системи фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.pdf | 322.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.