Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоробець, Андрій-
dc.date.accessioned2022-09-27T10:46:47Z-
dc.date.available2022-09-27T10:46:47Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationВоробець, Андрій Соціальна робота з розумовою відсталістю: проблеми і перспективи / Андрій Воробець // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 239–242. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 242 (4 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44503-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1EjlEoeqI7kbjrK9oy1DemlKDmJegCGid/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractРассматриваются вопросы социальной работы с умственно-отсталыми детьми, в частности, в школах-интернатах, с целью максимального приобщения их к социуму.uk
dc.description.abstractThe issues of social work with mentally handicapped children are considered, in particular, in boarding schools, with the aim of their maxirmum involvement in the society.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectумственно-отсталые детиuk
dc.subjectшкола-интернатuk
dc.subjectкоррекционная работаuk
dc.subjectведущий вид деятельностиuk
dc.subjectорганы социальной опекиuk
dc.subjectmentally handicapped childrenuk
dc.subjectboarding schoolsuk
dc.subjectconectionuk
dc.subjectsocial care servicesuk
dc.titleСоціальна робота з розумовою відсталістю: проблеми і перспективиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.