Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгапова, Т. П.-
dc.date.accessioned2022-10-04T15:47:22Z-
dc.date.available2022-10-04T15:47:22Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationАгапова, Т. П. Формування творчого ставлення до професійних знань у студентів / Т. П. Агапова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М.І. Кухта, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2002. – Вип. 5. – С. 8–11.– Рез. рос., англ.– Бібліогр.: с. 10 (7 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44693-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1cuWohj65DrbxeikHERPWO6rSe1Lx2Thb/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье автор рассматривает проблему формирования творческого отношения к подготовке студентов. На основе характерных особенностей "творческого отношения" были определены пути формирования творческого отношения к профессиональным знаниям на всех этапах познавательной деятельности студентов.uk
dc.description.abstractIn the article the author considers the problem of formation of creative attitude towards thе process of students training. The ways of creative attitude forming towards professional knowledge at all stages of cognitive activity were defined on the basis of peculiarities of "creative attitude".uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleФормування творчого ставлення до професійних знань у студентівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 5 - 2002

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 5 (2002).pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.