Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44720
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жупанин, С. І. | - |
dc.contributor.author | Химинець, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-05T12:37:51Z | - |
dc.date.available | 2022-10-05T12:37:51Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Жупанин, С. І. Художній образ природи в контексті розвитку в дітей творчих здібностей і діяльності / С. І. Жупанин, В. В. Химинець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М.І. Кухта, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2002. – Вип. 5. – С. 25–28.– Рез. рос., англ.– Бібліогр.: с. 28 (6 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44720 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1Jkkt0TJSfr_YKzKeEQV27Idb276WJFGB/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье раскрываются пути развития у школьников творческих способенностей деятельности на материале эстетики природы. Определены их основные показатели, методы и уровни их развития в процессе образотворчества. | uk |
dc.description.abstract | The ways of development of activity creative abilities in school children аrе considered оn the material of nature aesthetics. The basic indicators, methods and levels of their development in the process of fine arts are defined. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Художній образ природи в контексті розвитку в дітей творчих здібностей і діяльності | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | 2002 / Науковий вісник УжНУ. Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 5 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 5 (2002).pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.