Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44728
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудикіна, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-06T05:21:44Z | - |
dc.date.available | 2022-10-06T05:21:44Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Кудикіна, Н. В. Підготовка вчителя до керівництва ігровою діяльністю на психологічних засадах / Н. В. Кудикіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М.І. Кухта, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2002. – Вип. 5. – С. 41–45.– Рез. рос., англ.– Бібліогр.: с. 44 (5 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44728 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1xDOSu_Jdzxc-3QdQM1oFXC0m-I7yy-7R/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются вопросы подготовки учителя к руководству игровой деятельностью учащихся (психологические аспекты). Раскрыта роль психологической установки, связанной с мотивацией педагогической деятельности. | uk |
dc.description.abstract | The issues of training of а teacher for the direction of playing activity of pupils are considered in the article (psychological aspects). The role of psychological arrangement, connected with motivation of pedagogical activity is disclosed. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Підготовка вчителя до керівництва ігровою діяльністю на психологічних засадах | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 5 - 2002 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 5 (2002).pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.