Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44734
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сагач, Г. М. | - |
dc.contributor.author | Первушина, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-06T06:03:01Z | - |
dc.date.available | 2022-10-06T06:03:01Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Сагач, Г. М. Формування риторичної культури студентів як складової духовності особистості / Г. М. Сагач, А. В. Первушина // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М.І. Кухта, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2002. – Вип. 5. – С. 68–71.– Рез. рос., англ.– Бібліогр.: с. 71 (4 назви) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44734 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1-oFqwjjVRL7iBjXqWejuEPxc-wSXcuDt/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Рассматриваются вопросы формирования риторической культуры студентов. Определены место риторики как учебной дисциплины в техническом вузе, пути и методы формирования риторических умений. | uk |
dc.description.abstract | The issues of formation of rhetorical culture of students are considered. The place of rhetorics as а scientific discipline in the technical educational institution is define, also ways and methods of formation of rhetorical abilities. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Формування риторичної культури студентів як складової духовності особистості | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | 2002 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 5 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 5 (2002).pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.