Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарченко, О.В.-
dc.date.accessioned2015-10-26T08:53:40Z-
dc.date.available2015-10-26T08:53:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМарченко, О. В. Об`єкт державного регулювання ринку рекламних послуг в Україні [Текст] / О. В. Марченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право / голов. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 31. Т.2. – С. 153–155. – Бібліогр.: с. 155 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4473-
dc.descriptionThe article is based on the etymology of key terms, and scientifically scientists administratyvistiv defined object state regulation of advertising in Ukraine as a range of public relations. A reason to single out the division of objects of state regulation of advertising services to generalize their features and implementation details. Several specific types of objects of state regulation of advertising services. Key words: advertising market, object of government regulation, advertising, unfair advertising, comparative advertising.uk
dc.description.abstractУ статті з урахуванням етимології ключових термінів, а також наукових позицій учених-адміністративістів визначено об’єкт державного регулювання ринку рекламних послуг в Україні. Запропоновано виокремлювати підстави поділу об’єктів державного регулювання ринку рекламних послуг з метою узагальнення їх ознак та особливостей реалізації їх повноважень. Розглянуто окремі види об’єктів державного регулювання ринку рекламних послуг. Ключові слова: ринок рекламних послуг, об’єкт державного регулювання, реклама, недобросовісна реклама, порівняльна реклама.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectринок рекламних послугuk
dc.subjectоб’єкт державного регулюванняuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectнедобросовісна рекламаuk
dc.subjectпорівняльна рекламаuk
dc.titleОб’єкт державного регулювання ринку рекламних послуг в Україніuk
dc.title.alternativeThe object of state regulation of advertising services in Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 31 Том 2 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.