Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44827
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шелевер-Дорогіна, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-09T16:15:08Z | - |
dc.date.available | 2022-10-09T16:15:08Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Шелевер-Дорогіна, О. В. Деякі особливості спілкування дітей-сиріт в інтернатних закладах / О. В. Шелевер-Дорогіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М.І. Кухта, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2002. – Вип. 5. – С. 161–163.– Рез. рос., англ.– Бібліогр.: с. 163 (3 назви) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44827 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1I2iX2_f_krvZsi668EtDLg1hvnGrk0IU/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Рассматриваются вопросы общения детей-сирот в учреждениях интернатного типа. Показаны различия в сфере межличностного общения между учащимися общеобразовательных школ и школ- интернатов. | uk |
dc.description.abstract | The issues of communication of children-orphans in the institutions of boarding school type are considered. The difference in the sphere of inter-personal communication between pupils of secondary schools and boarding schools is presented. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Деякі особливості спілкування дітей-сиріт в інтернатних закладах | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 5 - 2002 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 5 (2002).pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.