Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44873
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сагарда, Володимир Васильович | - |
dc.contributor.author | Фернега, Володимир Степанович | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-12T17:54:07Z | - |
dc.date.available | 2022-10-12T17:54:07Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Сагарда, В. В. Проблеми вивчення української мови у школах з навчанням мовами національних меншин / В. В. Сагарда, В. С. Фернега // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар. – Ужгород : УжНУ, 2001. – Вип. 4. – С. 65–66. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 66 (4 назви) | uk |
dc.identifier.issn | 0869-0782 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44873 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1m7MLhWnD0tNs31kI9sYvKQWRftTXdZzl/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Рассматриваются вопросы изучения украинского языка в школах национальных меньшинств. Предложены пути совершенствования изучения украинского языка как государственного. | uk |
dc.description.abstract | Questions of studying of the Ukrainian language in schools for national minorities are considered. Ways of perfection of studying of the Ukrainian language as the state language are offered. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Проблеми вивчення української мови у школах з навчанням мовами національних меншин | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 4 - 2001 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота Вип. 4.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.