Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІсаєвич, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2022-10-13T05:55:53Z-
dc.date.available2022-10-13T05:55:53Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationІсаєвич, С. І. Особливості дисгармонійного психічного розвитку у дітей-невротиків молодшого шкільного віку / С. І. Ісаєвич // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар. – Ужгород : УжНУ, 2001. – Вип. 4. – С. 81–87. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 87 (1 назва)uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44880-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1mldlhgaSTXNd-c4c6s8ioM0p0GuLcFqc/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены некоторые аспекты дисгармонического психического развития детей – невротиков младшего школьного возраста. Акцент сделан на необходимости внедрения в практику психологической служби школы системного мониторинга психического здоровья детей.uk
dc.description.abstractSome aspects of disharmonic psychic development of children-neuritics of the primary school age are considered in the article. Accent is put on the necessity of introducing of the systematic monitoring of the psychic children health into the practice of school psychological service.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleОсобливості дисгармонійного психічного розвитку у дітей-невротиків молодшого шкільного вікуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 4 - 2001

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота Вип. 4.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.