Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44934
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Немеш, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-17T13:41:07Z | - |
dc.date.available | 2022-10-17T13:41:07Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Немеш, Н. В. Методи навчання у вищій школі / Н. В. Немеш // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : Поличка "Карпатського краю", 2000. – Вип. 3. – С. 58–63.– Рез.– рос., англ.– Бібліогр.: с. 62 (22 назви) | uk |
dc.identifier.issn | 0869-0782 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44934 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1sHUoo4stL-np8GaJeaBZvaHldCES2mMI/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье содержится обзорная информация о традиционных и нетрадиционных методах обучения. Основное внимание уделяется класификациям методов обучения в высших учебных заведениях, делается попытка обобщения рассматриваемых классификаций. | uk |
dc.description.abstract | This article contains the review information about the traditional and non-traditional methods of teaching. The main attention is paid to the classifications of the teaching methods. The attempt to generalize the classifications under consideration is made. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Поличка "Карпатського краю" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Методи навчання у вищій школі | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 3 - 2000 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 3 (2000).pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.